آخرین مقالات

مایکروسافت از بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته رونمایی کرد

مایکروسافت از بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته رونمایی کرد

بینگ جدید مایکروسافت مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته تر از ChatGPT رونمایی شد. با ادغام این فناوری کاربران می توانند به نحوی جدید از قابلیت های اینترنت استفاده کنند.

به گزارش‌  تکنا، با معرفی نسخه جدید لینک توسط مایکروسافت کاربران از این پس تجربه جدیدی از جستجو در اینترنت کسب می کنند. بینگ جدید از ادغام نسخه پیشرفته فناوری ChatGPT حاصل شده است. این موتور جستجو اکنون ابزاری بسیار هوشمند است که همراه با نسخه تقویت شده اج در دسترس قرار گرفته است.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت در مراسمی در شب گذشته ضمن رونمایی از بینگ جدید آغاز دوره جدیدی از کاربرد موتورهای جستجو را اعلام کرد. طبق گفته وی از حدود ۲۰ سال پیش تاکنون نحوه استفاده از الگوی جستجو در اینترنت تغییری نداشته است. کاربران پر این الگو امکان دریافت پاسخ نیمی از جستجوهای خود را ندارند. استفاده از ابزار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی کلمه محور تغییر بزرگی را در این موتورها ایجاد خواهد کرد.

به گفته مایکروسافت نسخه جدید بینگ از امروز در دسترس کاربران خواهد بود و نسخه دسکتاپ با محدودیت بیستری عرضه میشود.

این نسخه از موتور جست و جوی مایکروسافت که بینگ جدید نام گذاری شده است مجهز به قابلیتی مانند چت بات است و کاربران می توانند پاسخ های مورد نیاز را با پرسیدن از آن دریافت کنند. در بینگ جدید از نسخه به روز شده مدل زبانی استفاده شده در ChatGPT بکار رفته که با نام مدل پرومنتوس شناخته میشود. این مدل قادر است اطلاعات به روز شده را در اختیار کاربران قرار دهد. مدل مورد نظر با استفاده از قابلیت های ChatGPT و GPT-3. 5 می تواند بصورت ت اختصاصی در وب مورد استفاده قرار بگیرد.

در این مراسم نسخه جدید مرورگر اج نیز رونمایی شد. اج جدید نیز با قابلیت پشتیبانی از چت بینگ، قابلیت دیگری نیز برای نوشتن متن بهمراه دارد.

 

https://techna.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط