آخرین مقالات

سامسونگ از تبلت Flex Hybrid با نمایشگر تاشو و رول شونده رونمایی کرد

سامسونگ از تبلت Flex Hybrid با نمایشگر تاشو و رول شونده رونمایی کرد

سامسونگ از جدیدترین نمایشگر خود در تبلت Flex Hybrid رونمایی کرد که قابلیت ناشدنی و رول شوندگی دارد و می تواند گسترش یابد.

به گزارش‌ سرویس  تکنا، سامسونگ به عنوان شرکتی پیشگام در عرضه نمایشگرهای تاشو اکنون پا را فراتر از حوزه گوشی های هوشمند گذاشته است. این شرکت از یک تبلت با نمایشگر اولد رونمایی کرد که صفحه نمایش آن هم تا می شود و هم رول میشود. بدین ترتیب کاربر می تواند براحتی نمایشگر را کوچک کند و یا در زمان استفاده آن را گسترش دهد.

این تبلت توسط کارکنان سامسونگ دیسپلی در غرفه این شرکت در نمایشگاه CES 2023به نمایش درآمد. هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی این تبلت را به صورت تجاری عرضه خواهد کرد. در هر صورت ایده این شرکت برای ساخت این تبلت در صورت داشتن قیمت معمولی بسیار امیدوار کننده است. همچنین نمونه ویدیو های از این تبلت در دسترس قرار گرفته که نحوه کارکرد آن را به نمایش می گذارد. از مهمترین ویژگی Flex Hybrid می توان به عدم محدودیت قابلیت رول شدن در زمان تاشدن است. بدین ترتیب که در زمان تاشدن و فرم فاکتور کتاب مانند همچنان بخش کوچکی از این صفحه نمایش باز می شود.

سامسونگ دیسپلی نیز اطلاعاتی در مورد مشخصات این تبلت منتشر نکرده است. اما آنچه در این ویدیو قابل مشاهده است این که اندازه صفحه نمایش آن در زمان باز شده به ۱۰.۵ اینچ می رسد. در ضمن قابلیت رول شدن آن نیز از طریق موتورها فعال شده و در این هنگام نیز اندازه صفحه نمایش به ۱۲.۴ اینچ می رسد. با توجه به نسبت صفحه نمایش می توان گفت کاربران در هنگام استفاده از این تبلت و بهره وری بیشتر، نمایشگری عمودی را مشاهده خواهند کرد.

 

https://techna.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط