آخرین مقالات

تصمیم مایکروسافت برای اضافه کردن هوش مصنوعی OpenAI به آفیس

تصمیم مایکروسافت برای اضافه کردن هوش مصنوعی OpenAI به آفیس

مایکروسافت قصد دارد از هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط شرکت OpenAI در برنامه های خود استفاده کند. هدف از این کار قرارگیری روش جدیدی برای نوشتن متن پروژه ها در اختیار کاربران آنها بویژه آفیس است.

به گزارش تکنا، در حال حاضر استفاده از هوش مصنوعی در زمینه های مختلف به امری عادی تبدیل شده است. بطوری که کاربران عادی قادرند با کمک این فناوری تصاویر هنری خلق کنند. مایکروسافت نیز قصد دارد با اضافه کردن این فناوری به اکوسیستم خود کاربران را در نوشتن متن یاری کند.

یک منبع آگاه از تصمیمات مایکروسافت به اینفورمیشن اعلام کرد مایکروسافت برنامه هایی را برای اضافه کردن هوش مصنوعی شرکت OpenAI به نرم افزارهایی نظیر ورد و پاورپوینت دارد. با کمک این فناوری کاربران می توانند متن های درخواستی خود را بصورت خودکار دریافت و آن را کامل کنند.

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری مایکروسافت روی OpenAI در سال ۲۰۱۹ با هدف ادغام این فناوری با محصولات این شرکت بوده است. به همین دلیل اکنون تلاش دارد تا این هدف را محقق کند. این غول فناوری سال گذشته ابزار Copilot را برای کدنویسی عرضه کرده بود.

پیش از این نیز اعلام شد مایکروسافت قصد دارد از ChatGPT برای موتور جستجوی بینگ استفاده کند. بنظر می رسد مایکروسافت برنامه های زیادی برای استفاده از هوش مصنوعی دارد و می تواند آن را به محصولاتی مانند مایکروسافت ۳۶۵ اضافه کند تا از ویژگی های خلاقانه آن در بهبود تجربه کاربری استفاده کند.

https://techna.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط