آخرین مقالات

راه اندازی نسخه ای از موتور جستجوی بینگ که هوش مصنوعی GPT در آن پاسخ می دهد

راه اندازی نسخه ای از موتور جستجوی بینگ که هوش مصنوعی GPT در آن پاسخ می دهد

محبوبیت زیاد هوش مصنوعی ChatGPT باعث شده است تا بسیاری آن را جایگزینی برای موتورهای جستجوی کنونی بدانند. به همین دلیل گوگل تلاش دارد تا در این مورد پاسخی مناسب ارائه کند. از طرفی مایکروسافت نیز قصد دارد تا نسخه ای این هوش مصنوعی را در موتور جستجوی بینگ بیاورد تا بتواند با گوگل رقابت کند.

به گزارش  تکنا و به نقل از وبسایت Information، مایکروسافت از سال ۲۰۱۹ طی همکاری با OpenAI قصد داشت تا از برخی قابلیت های این هوش مصنوعی را در موتور جستجوی خود استفاده کند. به عنوان مثال پیشنهاد های جستجو که در هنگام تایپ کاربر به وی ارائه میشود از نسخه های قدیمی GPT است. همچنین مایکروسافت قصد دارد تا هوش مصنوعی DALL-E 2 را نیز به یکی از ابزارهای خود به نام Image Creator پیاده سازی کند. این هوش مصنوعی می تواند متن را به تصویر تبدیل کند.

با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ دهی به کاربران از طریق جمله های کامل انجام خواهد شد. همچنین پاسخ دهی به اکثر سوالها همچنان با استفاده از فناوری خود بینگ انجام میشود. در حال حاضر پاسخ دهی به کاربر از طریق فهرستی از لینک ها یا نقل قول از منبع انجام میگیرد.

هوش مصنوعی بینگ احتمالا پیش از ماه مارس توسعه می یابد و بدین ترتیب با روشی رایگان و با استفاده از موتور جستجوی بینگ امکان دسترسی به GPT فراهم خواهد شد.

 

 

 

https://techna.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط