آخرین مقالات

درآمد میلیونی توییتر از حساب های نفرت پراکنی

درآمد میلیونی توییتر از حساب های نفرت پراکنی

گزارش اخیر نشان می دهد توییتر از ده حساب نفرت پراکنی که به همین دلیل مسدود شده بودند حدود ۱۹ میلیون دلار درآمد دارد.

به گزارش  تکنا، اخیرا گزارشی در مورد درآمد توییتر منتشر شده است که در آن نشان می دهد این شبکه اجتماعی از ده حساب که محتوای نفرت پراکنی منتشر میکند و پیش از این مسدود شده بود ۱۹ میلیون دلار درآمد کسب می کند.

این موضوع نشان می دهد بخشی از درآمد توییتر از بدنام ترین کاربرانش بدست می آید. گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقات مقابله با نفرت پراکنی دیجیتال CCDH منتشر شده بود. این موسسه احتمال می دهد درآمد توییتر از ده حساب بدنام که پیش از این مسدود شده بود حدود ۱۹ میلیون دلار پول به جیب می زند.

گزارش انگجت نیز نشان می دهد موسسه CCDH برای تهیه گزارش خود حساب های نفرت پراکنی را مورد بررسی قرار داده است. پس از آمدن ایلان ماسک به توییتر این حساب ها از حالت تعلیق درآمدند.

برای تخمین محاسبات، این موسسه برای بررسی ده حساب مورد نظر ۱۰ هزار توییت را تنها در ۴۷ روز تجزیه و تحلیل کرد. در روزهای معمولی تعداد بازدید از این حساب ها حدود ۵۴ میلیون بار است. احتمالا در سال این رقم به ۲۰ میلیارد بار خواهد رسید. برای محاسبه درآمد توییتر از تبلیغات نیز این موسسه یه اکانت جداگانه ساخت. آنها متوجه شدند توییتر در مجموع ۱۹ میلیون دلار درآمد از این حساب ها بدست می آورد. این بررسی ها نشان داد توییتر تبلیغات خود را در کنار توییت های پربازدید و نفرت پراکنی بهمراه اطلاعات نادرست نمایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط