آخرین مقالات

مشخصات و ویژگی های تبلت غول پیکر لنوو با نمایشگر ۱۴.۵ اینچی

مشخصات و ویژگی های تبلت غول پیکر لنوو با نمایشگر ۱۴.۵ اینچی

یکی از محصولات لنوو در نمایشگاه CES 2023 تبلت غول پیکر Tab Extremeبود که قیمت فروش آن بیشتر از ۱۰۰۰ دلار است.

به گزارش‌  تکنا، لنوو در نمایشگاه فناوری امسال علاوه بر معرفی گوشی تینک فون و لپ تاپ های متنوع، از یک تبلت غول پیکر نیز رونمایی کرده است. بنظر می رسد اکنون شروع عرضه تبلت های غول پیکر به بازار باشد. پیش از این سامسونگ نیز تبلت گلکسی تب S8 اولترا به بازار عرضه کرده بود. اکنون لنوو نیز با یک تبلت قدرتمند و گران قصد دارد وارد این بازار شود.

تبلت جدید لنوو دارای نمایشگر ۱۴.۵ اینچ اولد است و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز اعلام شده است. علاوه بر آن این نمایشگر به دالبی ویژن و HDR10+ نیز مجهز است. همچنین این تبلت از قلم Precision نیز پشتیبانی می کند.

لنوو در این تبلت از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده کرده است. علاوه بر آن ۱۲ گیگابایت رم بهم اهدحافطه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز درون این تبلت استفاده شده است. یک باتری ۱۲.۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ دهی ۱۲ ساعته انرژی این تبلت را تامین می کند. در پنل پشتی دوربین های دوگانه قرار دارند و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل است که همراه با آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. در قسمت جلوی تبلت دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید همراه با سنسور RGB قرار دارد.

مشخصات دیگر آن شامل پشتیبانی از وای فای ۶، مجهز به بلوتوث ۵.۳، پورت USB C و شارژ بی سیم است. ۸ اسپیکر از برند JBL با پشتیبانی از دالبی اتموس در این تبلت استفاده شده است.

 

https://techna.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط