آخرین مقالات

پتنت جدید سامسونگ اضافه کردن پروژکتور به گلکسی واچ را نشان می دهد

پتنت جدید سامسونگ اضافه کردن پروژکتور به گلکسی واچ را نشان می دهد

سامسونگ پیش از این در سری گلکسی بین از پروژکتور در گوشی‌های هوشمند استفاده کرده بود. بنظر می رسد این شرکت قصد دارد در ساعت های هوشمند گلکسی واچ نیز از پروژکتور استفاده کند. پتنت اخیر ثبت شده سامسونگ این موضوع را نشان می دهد.

به گزارش‌  تکنا، پتنت اخیر سامسونگ در مورد یک ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور است. البته این پروژکتور قابلیت نمایش فیلم روی دیوار را ندارد.

این پروژکتور می تواند آنچه که در نمایشگر ساعت هوشمند وجود دارد را در ابعادی بزرگتر روی دست خود ببیند. بدین ترتیب امکان نمایش ساعت و یا ضربان قلب بصورت واضح تر میسر می‌شود.

البته این پروژکتور ویژگی های دیگری نیز خواهد داشت. بطوری که می توان محتوایی غیر آنچه در نمایشگر وجود دارد نیز مشاهده کرد. همچنین امکان تماشای فیلم روی دست نیز وجود دارد. محتوای ساعت هوشمند در ابعادی بزرگتر می تواند در مواقعی مانند ورزش کردن مفید باشد. همچنین اطلاعاتی غیر از صفحه نمایشگر به کاربر نشان داده می شود. کاربردهای این پروژکتور می تواند زیاد باشد اما باید به مصرف باتری هم توجه کرد. با توجه به باتری کوچک این گجت ها استفاده از پروژکتور باعث خالی شدن باتری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط