آخرین مقالات

عرضه سیستم های مالی اپل باز هم به تاخیر افتاد

عرضه سیستم های مالی اپل باز هم به تاخیر افتاد

اپل در حال توسعه چندین سیستم مالی است که به نظر می رسد باز هم با مشکل مواجه شده و عرضه آنها با تاخیر مواجه است. این شرکت توسعه این سرویس ها را در سکوت خبری انجام می دهد.

به گزارش  تکنا، اپل طی ماه های گذشته چندین سیستم مالی معرفی کرده است. اما هنوز هیچ کدام از آنها بصورت عمومی عرضه نشده اند. به عنوان مثال سرویس Apple Pay Later یکی از سیستم هایی بود که توسط اپل سال گذشته معرفی شد. با اینکه انتظار می رفت این سرویس تا پایان سال در اختیار عموم قرار بگیرد اما خبری از آن نشد.

همکاری اپل با شرکت گلدمن ساکس برای تهیه حساب پس انداز کاربران دارای Apple Card انجام گرفت. اما این سرویس نیز هنوز در دسترس قرار ندارد. طبق گفته بلومبرگ سرویس های مالی اپل بهمراه این دو سرویس با تاخیر مواجه شده اند‌.

اپل علاوه بر دو پروژه گفته شده، روی دو پروژه فین تک دیگر کار می کند. گفته میشود یکی از آنها یک سرویس اشتراکی برای خرید آیفون است و دیگری نوعی سرویس Pay Later محسوب میشود. طبق اعلان بلومبرگ علت تاخیر این سرویس ها مشکل مهندسی اعلام شده است.

ایجاد سیستم مالی کامل با امکان نظارت بر محاسبه سود و چک های اعتباری و پاداش های مالی بیش از انتظار اپل با مشکلاتی همراه بوده است. این سرویس ها همچنان در حال توسعه قرار دارند و با وجود تاخیر در زمان بندی اولیه همچنان توسط اپل جلو برده می شوند. اخیرا سرویس Apple Pay Later در مرحله آزمون آخر قرار گرفته و برخی از کاربران نیز بطور محدود به آن دسترسی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط