آخرین مقالات

گوگل ردیاب خود را با عجیب‌ترین اسم نامگذاری خواهد کرد

گوگل ردیاب خود را با عجیب‌ترین اسم نامگذاری خواهد کرد

نمونه ای از ردیاب هوشمند گوگل توسط یک طراح خوش ذوق عه یافته است در صورتی که این ردیاب وارد بازار شود می‌تواند به‌عنوان رقیب ایرتگ توجه کاربران را به خود جلب کند.

به گزارش سرویس تکنا، رونمایی از ایرتگ توسط اپل باعث شد تا این شرکت وارد بازار جدیدی شود که در آن شرکت هایی مانند تایل وجود دارند. پس از اپل سامسونگ نیز وارد این بازار شده است. اما گوگل همچنان دستگاه خود را عرضه نکرده است.

یک طراح ایتالیایی کانسپتی از ردیاب گوگل که در حال توسعه قرار دارد طراحی و منتشر کرده است. این ردیاب با نام عجیب جی اسپات G Spot خلق شده و با توجه به اینکه کارکردی شبیه به ایرتگ دارد، اما طراحی آن متفاوت و منحصر به فرد است.

طبق گزارش منتشر شده توسط Yanko Design کانسپت این ردیاب جدید برپایه جی پی اس طراحی شده به طوری که با ابعاد کوچک و وزن کم به راحتی قابل حمل خواهد بود. کاربران برای پیدا کردن این ردیاب می‌توانند از سرویس Find my Device و گوگل مپ استفاده کنند. این ردیاب ها با قرارگیری در وسایلی مانند کوله پشتی و یا اتصال به دسته کلید کار ردیابی را آسان تر خواهند کرد. همچنین باتری آنها می تواند تا سالها کار کند و بدین ترتیب برای مدتی طولانی نیاز به تعویض باتری نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط