آخرین مقالات

رونمایی HP از کامپیوترهای همه کاره با بدنه ای از جنس بازیافتی و تفاله قهوه

رونمایی HP از کامپیوترهای همه کاره با بدنه ای از جنس بازیافتی و تفاله قهوه

کامپیوترهای جدید اچ پی که آنها را کامپیوترهای همه کاره می خواند مجهز به تراشه های جدید AMD است. همچنین در ساخت بدنه این کامپیوترها از مواد بازیافتی و تفاله قهوه استفاده شده است.

به گزارش تکنا، کامپیوترهای جدید اچ پی دارای نمایشگرهای ۲۴ و ۲۷ اینچی است. به گفته اچ پی در ساخت بدنه این کامپیوترها از مواد بازیافتی مانند تفاله قهوه استفاده شده است. این نمونه ای از تلاش های اچ پی برای حفظ محیط زیست محسوب میشود. در واقع استفاده از قهوه برای تولید کامپیوترهای رومیزی فرایندی نوآورانه محسوب میشود.

در بیانیه اچ پی آمده است بیش از ۴۰ درصد بدنه کامپیوترهای جدید از مواد بازیافتی تشکیل شده است. پایه این محصولات از آلومینیوم و پلی استر است که باز هم از نوع بازیافتی است. در ساخت مواد بسته بندی نیز منابع پایدار و بازیافتی بکار رفته است.

طبق گزارش ویندوز سنترال، کامپیوترهای جدید اچ پی مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 7730U و یا Core I7 1355U پردازنده نسل سیزدهم اینتل است.

همراه با این تراشه ها ۳۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی از نوع NVMe M. 2 قرار گرفته است. در این کامپیوترهای پورت های HDMI، جک هدفون، اترنت و پورت های USB A وجود دارد. اما تنها یک درگاه USB C دیده میشود. دو مدل ۲۴ و ۲۷ اینچی این محصول می تواند بصورت سفارشی از نوع لمسی یا غیر لمسی باشد.

 

 

 

https://techna.news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط